Arkadaşlar merhaba,
Geçen hafta Amazon’dan Logitech G213 klavye sipariş ettim. Ürün 2 gün içinde geldi, paketlemede sorun yoktu ama klavyeyi kullanmaya başladıktan kısa süre sonra "W" tuşu bazen basmıyor, bazen de çift basıyor gibi tepki veriyor. Oyun oynarken ciddi sıkıntı yaşattı.
Daha önce Amazon’dan bir ürünü ne iade ettim ne de değişim sürecine girdim. Açıkçası biraz karışık gibi geldi bana. Garantiye göndermek yerine direkt değişim yapmak istiyorum çünkü aynı ürün şu an neredeyse 800 TL daha pahalı olmuş 😕
Amazon’da ürün değişimi yapanlar yardımcı olabilir mi? Adım adım ne yapmam gerekiyor?
Geçen hafta Amazon’dan Logitech G213 klavye sipariş ettim. Ürün 2 gün içinde geldi, paketlemede sorun yoktu ama klavyeyi kullanmaya başladıktan kısa süre sonra "W" tuşu bazen basmıyor, bazen de çift basıyor gibi tepki veriyor. Oyun oynarken ciddi sıkıntı yaşattı.
Daha önce Amazon’dan bir ürünü ne iade ettim ne de değişim sürecine girdim. Açıkçası biraz karışık gibi geldi bana. Garantiye göndermek yerine direkt değişim yapmak istiyorum çünkü aynı ürün şu an neredeyse 800 TL daha pahalı olmuş 😕
Amazon’da ürün değişimi yapanlar yardımcı olabilir mi? Adım adım ne yapmam gerekiyor?
- Amazon değişim sürecinde ekstra bir ücret talep ediyorlar mı?
- Ürünü ben mi kargoluyorum, yoksa kargo gelip kapıdan mı alıyor?
- Değişim ürününü göndermeden önce yenisi geliyor mu, yoksa önce eskisi ulaşmalı mı?
- "amazon degisim" şartlarında dikkat edilmesi gereken bir şey var mı?
- Bu tür durumlarda müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek şart mı, yoksa sistem otomatik mi işliyor?