Amazon’da Kusurlu Ürün Değişimi Yapan Var Mı? Süreç Nasıl İşliyor?

Mur@

Yeni Üye
Katılım
23 Nis 2025
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Arkadaşlar merhaba,
Geçen hafta Amazon’dan Logitech G213 klavye sipariş ettim. Ürün 2 gün içinde geldi, paketlemede sorun yoktu ama klavyeyi kullanmaya başladıktan kısa süre sonra "W" tuşu bazen basmıyor, bazen de çift basıyor gibi tepki veriyor. Oyun oynarken ciddi sıkıntı yaşattı.
Daha önce Amazon’dan bir ürünü ne iade ettim ne de değişim sürecine girdim. Açıkçası biraz karışık gibi geldi bana. Garantiye göndermek yerine direkt değişim yapmak istiyorum çünkü aynı ürün şu an neredeyse 800 TL daha pahalı olmuş 😕
Amazon’da ürün değişimi yapanlar yardımcı olabilir mi? Adım adım ne yapmam gerekiyor?
  • Amazon değişim sürecinde ekstra bir ücret talep ediyorlar mı?
  • Ürünü ben mi kargoluyorum, yoksa kargo gelip kapıdan mı alıyor?
  • Değişim ürününü göndermeden önce yenisi geliyor mu, yoksa önce eskisi ulaşmalı mı?
  • "amazon degisim" şartlarında dikkat edilmesi gereken bir şey var mı?
  • Bu tür durumlarda müşteri hizmetleriyle iletişime geçmek şart mı, yoksa sistem otomatik mi işliyor?
İade etmek istemiyorum çünkü üründen memnunum, sadece kusurlu geldi. İlk defa böyle bir şeyle karşılaştım.
 
Amazon bazı ürünlerde siz iade göndermeden yeni ürünü gönderiyordu ve eski ürünü siz imha ediyordunuz durum şuanda nedir bilmiyorum ama bir diğer yöntemleri ise siz iade kodu alıp mng veya kolay gelsin ile iade ediyorsunuz yeni ürün size eski ürün depoya gidince yollanıyor ama amazon kimseyi mağdur etmez, şikayetvar sitesine felan bakabilirsiniz çok sıkıntı yaşatmazlar.
 

Konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst